ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଲୋକପ୍ରିୟ ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆ କମ୍ପାନି ଫେସବୁକ୍ ନିଜ କମ୍ପାନିର ନାମରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିଛି । ଏଣିକି ଫେସବୁକ୍ କମ୍ପାନି ‘ମେଟା’ ନାମରେ ପରିଚିତ ହେବ । କମ୍ପାନିର ସିଇଓ ମାର୍କ ଜୁକରବର୍ଗ ଗୁରୁବାର ଏହି ବଡ ଘୋଷଣା କରିଛନ୍ତି ।
Sambad is now on WhatsApp
Join and get latest news updates delivered to you via WhatsApp
ତେବେ ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା, କାହିଁକି ନିଜର କମ୍ପାନିର ନାଁ ପରିବର୍ତ୍ତନ କଲା ଫେସବୁକ୍ ଏବଂ ଏହାର ପ୍ରଭାବ ସାଧାରଣ ୟୁଜର୍ସଙ୍କ ଉପରେ କଣ ପଡିବ?
ଫେସବୁକ୍ କମ୍ପାନି ନିଜ ନାଁ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବାର ମୁଖ୍ୟ କାରଣ ହେଉଛି – କମ୍ପାନିର ସିଇଓ ମାର୍କ ଜୁକରବର୍ଗ ଏବେ ତାଙ୍କ କମ୍ପାନିକୁ କେବଳ ଗୋଟିଏ ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆ କମ୍ପାନି ଭାବେ ସୀମିତ ରଖିବାକୁ ଚାହୁଁନାହାନ୍ତି । ଏହାଠୁ ଆଗକୁ ବଢି ତାଙ୍କ କମ୍ପାନି ଏବେ ମେଟାଭର୍ସ ୱାଲର୍ଡ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରୁଛି ।
ଯେଉଁଥିପାଇଁ କମ୍ପାନି ପ୍ରାୟ ୧୦ ହଜାର ଲୋକଙ୍କୁ ମଧ୍ୟ ଚାକିରି ଦେବାକୁ ଯାଉଛି । ଏହି କର୍ମଚାରୀମାନେ ମେଟାଭର୍ସ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବାକୁ କମ୍ପାନିକୁ ସାହାଯ୍ୟ କରିବେ । ତେବେ ମେଟାଭର୍ସ ହେଉଛି ଭର୍ଚୁଆଲ୍ ରିୟାଲିଟି । ଯେଉଁଠି ଲୋକମାନେ ଡିଜିଟାଲ ଜରିଆରେ ଉପସ୍ଥିତ ରହିବେ । ଡିଜିଟାଲ ଜରିଆରେ ପରସ୍ପରକୁ ଭେଟିପାରିବେ । ତେବେ ଏହା ପୂର୍ବରୁ ମାଇକ୍ରୋସଫ୍ଟ ଭଳି ବଡ କମ୍ପାନି ମଧ୍ୟ ଏହି କ୍ଷେତ୍ରରେ ଆଗକୁ ବଢିସାରିଛି । ତେଣୁ ଏବେ ଫେସବୁକର ପ୍ରତିଷ୍ଠାତା ମାର୍କ ଜୁକରବର୍ଗ ମଧ୍ୟ ଏହି କ୍ଷେତ୍ରରେ ପ୍ରବେଶ କରିଛନ୍ତି ।
ମେଟାଭର୍ସ ଦୁନିଆରେ ଆଗକୁ ବଢିବା ପାଇଁ ଫେସବୁକ୍ କମ୍ପାନି ନିଜ ନାଁରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିଛି । କମ୍ପାନିର ଚେଷ୍ଟା ଏହା ରହିଛି ଯେ, ଏହି କମ୍ପାନିକୁ ଲୋକମାନେ କେବଳ ଗୋଟିଏ ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆ କମ୍ପାନି ଭାବେ ନଜାଣି ଏହାର ଅନ୍ୟ ଦିଗ ପ୍ରତି ମଧ୍ୟ ଧ୍ୟାନ ଦେବେ । ଯେଉଁଥିପାଇଁ ଜୁକରବର୍ଗ ଏହି ବଡ ଘୋଷଣା କରିଛନ୍ତି । ତେବେ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ କଥା ହେଉଛି, ଫେସବୁକ୍ କମ୍ପାନିର ନାମ ବଦଳିବା ପରେ ମଧ୍ୟ ୟୁଜର୍ସଙ୍କ ଉପରେ ଏହାର କୌଣସି ପ୍ରଭାବ ପଡିବ ନାହିଁ ।
ଫେସବୁକ୍ କମ୍ପାନିର ଆପ୍ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିବା ୟୁଜର୍ସମାନେ ପୂର୍ବଭଳି ଏହାକୁ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ । ଫେସବୁକ୍ , ଇନଷ୍ଟାଗ୍ରାମ ଓ ହ୍ୱାଟ୍ସଆପର ନାମରେ ମଧ୍ୟ କୌଣସି ପରିବର୍ତ୍ତନ ହେବନାହିଁ ।