ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଭାରତୀୟ ରେଳବାଇର କୋଚ୍ ମିତ୍ର ସେବା ଯାହା ଟ୍ରେନରେ ଯାତ୍ରା କରୁଥିବା ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ଟ୍ରେନରେ ଉପଲବ୍ଧ ସୁବିଧା ସମ୍ପର୍କରେ ସେମାନଙ୍କର ଅଭିଯୋଗ ପଞ୍ଜିକରଣ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ପ୍ରଦାନ କରେ।
 ଏହି ସେବା ମାଧ୍ୟମରେ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ କୋଚ୍ ସଫା କରିବା, ଶୌଚାଳୟ ସଫା କରିବା, ଲିନେନ୍, ଟ୍ରେନ ଆଲୋକୀକରଣ, ଏସି ଏବଂ ଜୀବାଣୁମୁକ୍ତ କରିବା ଭଳି ସମସ୍ୟା ପାଇଁ ବିଭିନ୍ନ ସ୍ଥାନ ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିବାକୁ ପଡିବ ନାହିଁ। 
କୋଚ୍ ମିତ୍ର ହେଉଛି ଏକ ସିଙ୍ଗଲ୍ ୱିଣ୍ଡୋ ସେବା ଯାହା ମାଧ୍ୟମରେ ଆପଣ ଏସବୁ ବିଷୟରେ ଅଭିଯୋଗ କରିପାରିବେ। ଏହି ସୁବିଧା ଭାରତର ୨୦୦୦ରୁ ଅଧିକ ଟ୍ରେନରେ ଉପଲବ୍ଧ ରହିଛି।

Advertisment

ଯଦି ଆପଣ ଟ୍ରେନରେ ଯାତ୍ରା ସମୟରେ କୋଚ୍ କିମ୍ବା ଶୌଚାଳୟ ମଇଳା ପାଆନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ଏ ବିଷୟରେ ଅଭିଯୋଗ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ସରଳ ମେସେଜ୍ ମଧ୍ୟ ପଠାଇ ପାରିବେ। ଏହି ମେସେଜ୍ ପାଇଁ, ଆପଣଙ୍କୁ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲରେ CLEAN <space> ୧୦ ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ବିଏନଆର <space> ଏହି ନମ୍ବରଗୁଡ଼ିକୁ ୫୮୮୮୮ କିମ୍ବା ୯୨୦୦୦୦୩୨୩୨କୁ ପଠାଇବାକୁ ପଡିବ। ଯଦି ଆପଣ ମେସେଜ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଶୌଚାଳୟ ସଫା କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ଇଂରାଜୀରେ କ୍ଲିନ ଲେଖି ୧୨୩୪୫୬୭୮୯୦ ଟି ଲେଖି ମଧ୍ୟ ମେସେଜ୍ ପଠାଇପାରିବେ।

ଏକା ସମୟରେ ଟ୍ରେନ୍ ସଫା କରିବା ସହିତ, ଭାରତୀୟ ରେଳବାଇ ପ୍ରତ୍ୟେକ କୋଚ୍ର ସମସ୍ୟା ପାଇଁ ଏକ ପୃଥକ କୋଡ୍ ମଧ୍ୟ ଦେଇଥାଏ। 
କୋଡଗୁଡ଼ିକ ହେଉଛି ଟି – ଶୌଚାଳୟ ସଫା କରିବା, ସି – କୋଚ୍ ସଫା କରିବା ଡବ୍ଲୁ – କୋଚ୍‌ରେ ପାଣି ଭର୍ତ୍ତି କରିବା, ବି – ମଇଳା ବେଡରୋଲ୍ କିମ୍ବା ବେଡସିଟ୍ ପି – କୀଟପତଙ୍ଗ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ଇ – ଲାଇଟ୍ କିମ୍ବା ଏସି ଖରାପ ହେବା, ଆର – ଛୋଟ ମରାମତି ପାଇଁ ବ୍ୟବହାର କରି ପାରିବେ।


4
ସେହିପରି ଆପଣ ସିଧାସଳଖ କଲ୍ କରି ଟ୍ରେନ ଶୌଚାଳୟରେ ମଇଳା ବିଷୟରେ ମଧ୍ୟ ଅଭିଯୋଗ କରିପାରିବେ। ଭାରତୀୟ ରେଳବାଇ ଏଥିପାଇଁ ନମ୍ବର ମଧ୍ୟ ଦେଇଛି। ଆପଣ ୧୩୯ କିମ୍ବା ୧୩୮ କୁ କଲ୍ କରି ଅଭିଯୋଗ କରିପାରିବେ। ରେଳବାଇ ଦାବି କରୁଛି ଯେ ଏହି ନମ୍ବରଗୁଡ଼ିକରେ କଲ୍ କଲେ ଆପଣ ୧୫ ମିନିଟ୍ ମଧ୍ୟରେ ସାହାଯ୍ୟ ପାଇବେ।

www.cleanmycoach.com କୁ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଉପାୟ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯାଏ। ଏଠାରେ ଯାଇ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ୧୦ ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ପିଏନଆର ନମ୍ବର ଏବଂ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ପ୍ରବେଶ କରି ସେବା ବିଷୟରେ ଅଭିଯୋଗ କରିପାରିବେ। ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ଯଦି ଆପଣ ଚାହାଁନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ରେଳ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟର ରେଳ ମଦଦ୍ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ମଧ୍ୟ ଶୌଚାଳୟ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଅଭିଯୋଗ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ।