ପ୍ରଯୋଜକ ବିଜୟ କୁମାର ଓ ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ଏନ୍.ପାଢୀ ‘ଏ ମନ ମାନେନା’ଜଣେ ନୂଆ ନାୟକ ସନ୍ଧାନରେ ଥାଆନ୍ତି । ପ୍ରଡକ୍ସନ କଣ୍ଟ୍ରୋଲ୍ର ଜ୍ୟୋତି ପାଣିଙ୍କ ଜରିଆରେ ଜଣେ ନବାଗତ ଯାଇ ଏନ୍ .ପାଢୀ ଙ୍କୁ ଭେଟନ୍ତି । ସେ ତାଙ୍କର ଅଡିସନ୍ ଟେଷ୍ଟ ନିଅନ୍ତି । ସେ ଗୋଟିଏ ଦୃଶ୍ୟରେ ଅଭିନୟ କରିବାକୁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦିଅନ୍ତି । ଦୃଶ୍ୟଟି ଏପରି ଜଣେ ଝିଅକୁ ତୁମେ ଭଲ ପାଉଛ ବୋଲି କେମିତି ଜଣାଇବ ’ । ଏହି ସିନ୍ ପାଇଁ ସେ ପୂର୍ବରୁ ପ୍ରାକ୍ ପ୍ରସ୍ତୁତି କରିନଥିବା ହେତୁ ତାଙ୍କୁ ଚାରି ଚାର ିଥର ଅଡିସନ୍ର ସାମ୍ନା କରିବାକୁ ପଡ଼େ । ଯା’ ହେଉ ଶେଷରେ ଉତ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇ ‘ଏ ମନ ମାନେନା’ ର ଅନ୍ୟତମ ନାୟକ ଭାବେ ଚୁକ୍ତିବଦ୍ଧ ହୁଅନ୍ତି ୨୦୦୯ ମସିହା ଜୁନ୍ ମାସରେ । ଏଠାରେ ଯେଉଁ ନାୟକଙ୍କ କଥା କୁହାଯାଉଛି ସେ ହେଲେ ଦୁଷ୍ମନ୍ତ।
ନିଜର ପ୍ରଥମ ସଟ୍ ସଂପର୍କରେ ସେ କହନ୍ତି ‘ ମୋର ପ୍ରଥମ ସଟ୍ ନିଆଯିବାର ପୂର୍ବଦିନ ମୋତେ ପ୍ରଯୋଜନା ସଂସ୍ଥା ପକ୍ଷରୁ ଭୁବନେଶ୍ୱର ର ସି.ଆର୍ପି ଛକରେ ପହଞ୍ଚିବାକୁ କୁହାଯାଏ । ମୁଁ ମଧ୍ୟ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ସମୟ ରେ ସେଠି ପହଞ୍ଚେ । ନିକଟରେ ଥିବା ଏକ ଢାବାରେ ସୁଟିଂ ଲାଗି ପ୍ରସ୍ତୁତି ଚାଲିଥାଏ । ମୋତେ ମେକ୍ଅପ୍ ଦେବାକୁ କୁହାଯାଏ। ମୋ’ ପରେ ପରେ ଅଭିନେତା ହରି, ସୁମନ୍, ଚୁଙ୍ଗା ମଧ୍ୟ ମେକ୍ଅପ୍ ନିଅନ୍ତି । ଏହାପରେ ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ଏନ୍.ପାଢୀ ଆମମାନଙ୍କୁ ସଟ୍ ସଂପର୍କରେ ବୁଝାନ୍ତି । ସିନ୍ଟି ଥାଏ ଏପରି- ଢାବାରେ ମୁଁ, ହରିଭାଇ, ସୁମନ୍ ଓ ଚୁଙ୍ଗା ବିୟର୍ ପିଉଥାଏ, ସେହି ସମୟରେ ମୋ ଗର୍ଲଫ୍ରେଣ୍ଡ୍ ଉପରେ ଅନ୍ୟ ଜଣଙ୍କର ଆଖି ଅଛି ଓ ସେ ମୋ’ ଠୁଁ ତାକୁ ଛଡେଇ ନେବା ପାଇଁ ଷଡଯନ୍ତ୍ର କରୁଥିିବା ଜାଣି ମୁଁ ରାଗିଯାଏ ଏବଂ ବିୟର୍ ବୋତଲ ଭାଙ୍ଗି ଦିଏ ।
ସଟଟି ବୁଝିବା ପରେ ଆମେ ସମସ୍ତେ ଥରେ ରିହସିଲ୍ କରିନେଉ ଏବଂ ତା’ପରେ ସଟ୍ ଟେକିଂ ପର୍ବ ଆରମ୍ଭ ହୁଏ । ର୍ନିର୍ଦ୍ଦଶକ କହିଉଠନ୍ତି ଆକ୍ସନ । ପ୍ରଥମ ଟେକ୍ଟି ନିର୍ଦ୍ଦେଶକଙ୍କୁ ପ୍ରଭାବିତ କରିପାରେନା, ଏଣୁ ସେ ମୋ’ ପାଖକୁ ଆସି କହନ୍ତି, ‘ଦୁଷ୍ମନ୍ତ, କ୍ୟାମେରା ତୁମ ଉପରକୁ ଆସିବା ବେଳକୁ କ୍ଲୋଜ୍ ସଟ୍ ନିଆଯାଉଛି, ସେଥିରେ ତୁମ ମୁହଁରେ ଯେଉଁପରି ଏକ୍ସପ୍ରେସନ୍ ଓ ଫିଲିଂ ଆସିବା କଥା ତାହା ଆସୁନି । ତମେ ସତରେ ଭାବି ନିଅ, ତମ ପ୍ରେମିକାକୁ ଅନ୍ୟ ଜଣେ ବାହା ହେବାକୁ ଯୋଜନା କରୁଛି, ସେତେବେଳେ ତମ ମନର ଅବସ୍ଥା ଯେମିତି ହେବ, ସେଇଟା ଏଥିରେ ଦେଖାଅ । ପାଢୀ ସାର୍ଙ୍କ ପରାମର୍ଶ ଶୁଣିବା ପରେ ମୁଁ ନିଜର ଏକ୍ସପ୍ରେସନ୍ ଠିକ୍ କରିବା ଲାଗି ଦୁଇ ଥର ରିହର୍ସଲ୍ କରି ଦେଖାଏ ଏବଂ ତାହା ନିର୍ଦ୍ଦେଶକଙ୍କର ପସନ୍ଦ ଆସେ । ଦ୍ୱିତୀୟ ଟେକ୍ ନିଆଗଲା । ଦ୍ୱିତୀୟ ଟେକ୍ରେ ମୋ’ର ସଟ୍ଟି ଓକେ ହୋଇଥିଲା । ସେହି ଦିନଠୁଁ ଅଭିନୟ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଏନ୍.ପାଢୀଙ୍କୁ ମୋର ଗୁରୁ ବୋଲି ମାନି ଆସିଛି ।’