ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଭାରତରେ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ ଇଚ୍ଛାକୃତ ଏବଂ ସୁଲଭ ଯୋଜନା ଖୋଜିବା ପାଇଁ ଆର୍ଥିକ ଦୃଷ୍ଟିରୁ ସଂଘର୍ଷ କରୁଛନ୍ତି। କାରଣ ସମ୍ପ୍ରତି ବେସରକାରୀ ଟେଲିକମ୍ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀଙ୍କ ଦ୍ବାରା ଶୁଳ୍କ ମୂଲ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି କରାଯାଇଛି। ବର୍ତ୍ତମାନ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କୁ ଆରାମ ଯୋଗାଇବା ପାଇଁ ଟେଲିକମ୍ ରେଗୁଲେଟାରି ଅଥରିଟି ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ(ଟ୍ରାଇ) ଦ୍ୱାରା ଏକ ନୂତନ ପରାମର୍ଶ ପତ୍ର ଅଣାଯାଇଛି। ଏଥିରେ ରିଚାର୍ଜ ଯୋଜନା ସମ୍ପର୍କରେ ହିତାଧିକାରୀଙ୍କଠାରୁ ପରାମର୍ଶ ନିଆଯାଇଛି।
ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ଏ ସମ୍ପର୍କରେ ପ୍ରଶ୍ନ ଉଠାଉଛନ୍ତି। ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଏହାର ମୁକାବିଲା ପାଇଁ ଯୋଜନା ମଧ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତୁତ ହେଉଛି। କାରଣ ରିଚାର୍ଜ ଯୋଜନାର ମୂଲ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି ପରେ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଅନେକ ସମସ୍ୟାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଉଛନ୍ତି।
ସମସ୍ତ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ସେମାନଙ୍କର ରିଚାର୍ଜ ଯୋଜନାଗୁଡିକର ମୂଲ୍ୟ ପ୍ରାୟ ୬୦୦ ଟଙ୍କା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବୃଦ୍ଧି କରିଛନ୍ତି। ପରାମର୍ଶ ପତ୍ରରେ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକରୁ ପରାମର୍ଶ ନିଆଯାଇଛି। ଭଏସ୍ ଏବଂ ଏସ୍ଏମ୍ଏସ୍ ଯୋଜନାଗୁଡିକ କିପରି ପୁନଃପ୍ରବେଶ କରାଯିବ ସେ ସମ୍ବନ୍ଧରେ ପରାମର୍ଶ ପତ୍ରରେ ବିଚାର କରାଯାଉଛି।
ଭଏସ୍ ଏବଂ ଡାଟା ରିଚାର୍ଜ ପ୍ୟାକ୍ ଫେରାଇ ଆଣିବାକୁ ପରାମର୍ଶ ପତ୍ରରେ କୁହାଯାଇଛି। ସମ୍ପ୍ରତି ମୋବାଇଲ୍ ଯୋଜନାରେ ଡାଟା ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦିଆଯାଇଛି ଏବଂ ମୂଲ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି ଯୋଗୁ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଅନେକ ସମସ୍ୟାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଉଛନ୍ତି। ଅନେକ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଜଣେ ନ ଚାହିଁଲେ ବି ବାଧ୍ୟ ହୋଇ ରିଚାର୍ଜ କରିବାକୁ ପଡୁଛି।
ପରାମର୍ଶ ପତ୍ର ଆଣିବା ପଛର ମୁଖ୍ୟ କାରଣ ହେଉଛି ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ନ ଚାହିଁଲେ ବି ବାଧ୍ୟ ହୋଇ ମହଙ୍ଗା ରିଚାର୍ଜ କରୁଛନ୍ତି। ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଭଏସ୍ କଲିଂ କିମ୍ବା ଡାଟା ପ୍ଲାନ୍ ସହିତ ରିଚାର୍ଜ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି କି ନାହିଁ ତାହା ବାଛିବା ସହଜ ହେବ ।
ଟେଲିକମ୍ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀ ଜିଓ, ଏୟାରଟେଲ୍ ଏବଂ ଭିଆଇ ସହିତ ଟ୍ରାଇ ବିଏସ୍ଏନ୍ଏଲ୍ ଉପରେ ମଧ୍ୟ ପ୍ରଶ୍ନ କରିଛି। ଏଥିରେ ଏସ୍ଏମ୍ଏସ୍, ଓଟିଟି, ଭଏସ୍ ଏବଂ ଡାଟା ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ ।