ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଯଦି ଆପଣ ସମ୍ପ୍ରତି ଏକ ନୂତନ ବାଇକ୍ କିଣିଛନ୍ତି ଏବଂ ଘଣ୍ଟା ପ୍ରତି ୮୦-୧୦୦ କିଲୋମିଟର ବେଗରେ ଚଲାଇ ରୋମାଞ୍ଚର ମଜା ନେଉଛନ୍ତି, ତେବେ ଟିକେ ରହିଯାଆନ୍ତୁ। ଏହି ଅଭ୍ୟାସ ଆପଣଙ୍କ ବାଇକ୍ ଇଞ୍ଜିନ୍ ପାଇଁ ବହୁତ କ୍ଷତିକାରକ ସାବ୍ୟସ୍ତ ହୋଇପାରେ। ବାସ୍ତବରେ ପ୍ରଥମ କିଛି ହଜାର କିଲୋମିଟର ପାଇଁ ଏକ ନୂତନ ବାଇକକୁ ସଠିକ୍ ଭାବରେ ବ୍ୟବହାର କରିବା ବହୁତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ, ଯାହାକୁ ଅଟୋ ଶିଳ୍ପରେ "ରନିଂ-ଇନ୍ ପିରିୟଡ୍" କୁହାଯାଏ। ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା ଏହି ସମୟ ମଧ୍ୟରେ କ’ଣ ସତର୍କତା ଅବଲମ୍ବନ କରିବା ଉଚିତ। ଯେକୌଣସି ନୂତନ ବାଇକ୍ ପାଇଁ ରନିଂ-ଇନ୍ ପିରିୟଡ୍ ବହୁତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ, କାରଣ ସେହି ସମୟରେ ଇଞ୍ଜିନ୍, ଟ୍ରାନ୍ସମିସନ୍ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଯାନ୍ତ୍ରିକ ଅଂଶ ପରସ୍ପର ସହିତ ଘଷି ହୋଇ ସେଟ୍ ହୋଇଯାଏ।
ଯେହେତୁ ଏହି ଅଂଶଗୁଡ଼ିକ ନୂତନ, ସେମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ପାରସ୍ପରିକ ସମନ୍ୱୟ ଧୀରେ ଧୀରେ ଗଠିତ ହୁଏ। ଯଦି ଏହି ସମୟ ମଧ୍ୟରେ ବାଇକକୁ ଜୋରରେ ଚଲାଯାଏ, ତେବେ ଏହି ଅଂଶଗୁଡ଼ିକ ଉପରେ ପ୍ରଭାବ ପଡିବ ଆରମ୍ଭ ହୋଇପାରେ, ଯାହା ଇଞ୍ଜିନର କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତା ଉପରେ ଖରାପ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥାଏ, ଇନ୍ଧନ କ୍ଷମତା ହ୍ରାସ କରିଥାଏ । ତେଣୁ, ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ସମୟରେ ବାଇକକୁ ଧୀରେ ଏବଂ ସତର୍କତାର ସହିତ ଚଲାଇବା ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ।
ଅନେକ ଲୋକ ବାଇକ୍ ଆରମ୍ଭ କରିବା ମାତ୍ରେ ଦ୍ରୁତ ଗତିରେ ଚଲାଇବା ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତି, ଯାହା ଇଞ୍ଜିନ ପାଇଁ ସବୁଠାରୁ କ୍ଷତିକାରକ ପ୍ରମାଣିତ ହୁଏ । ଯେତେବେଳେ ଆପଣ ବାଇକ୍ ଷ୍ଟାର୍ଟ କରନ୍ତି, ସେତେବେଳେ ଇଞ୍ଜିନ ତେଲ ସମସ୍ତ ଅଂଶରେ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ପହଞ୍ଚିବା ଏବଂ ଲୁବ୍ରିକେସନ୍ ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ କିଛି ସମୟ ଲାଗେ। ଯଦି ଆପଣ ତୁରନ୍ତ ବେଗ ବଢ଼ାନ୍ତି ଦିଅନ୍ତି, ତେବେ ତେଲ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଅଂଶରେ ଠିକ୍ ଭାବରେ ପହଞ୍ଚିପାରେ ନାହିଁ ଏବଂ ଇଞ୍ଜିନ୍ ବିଫଳତା ସୃଷ୍ଟି କରିପାରେ।
/sambad/media/agency_attachments/2024-07-24t043029592z-sambad-original.webp)
/sambad/media/member_avatars/2025/08/04/2025-08-04t120741118z-fd75aef0-5715-43e4-8a08-d66a4506bc64-removebg-preview-2025-08-04-17-37-41.png)
/sambad/media/media_files/2025/06/09/UQsThEYv8yTnKPv8dPC0.jpg)