ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ମାରୁତି ସୁଜୁକି କାରଗୁଡ଼ିକର ବିକ୍ରି ସବୁବେଳେ ଭଲ ରହିଥାଏ । କିନ୍ତୁ ଗତ କିଛି ମାସ ମଧ୍ୟରେ କମ୍ପାନୀର କିଛି କାରର ବିକ୍ରୟ ହ୍ରାସ ପାଇଛି। ଯେଉଁ କାରଗୁଡ଼ିକ ବହୁତ ଧୁମ୍ଧାମ୍ରେ ଲଞ୍ଚ ହୋଇଥିଲା, ସେଗୁଡ଼ିକର ବିକ୍ରୟରେ ତୀବ୍ର ହ୍ରାସ ଘଟିଛି। ଗତ ମାସରେ, ମାରୁତି ସୁଜୁକିର ସେଲେରିଓ, ଏସ୍-ପ୍ରେସୋ ଏବଂ ସିଆଜର ବିକ୍ରିରେ ୭୧% ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବଡ଼ ହ୍ରାସ ଦେଖାଯାଇଥିଲା। ଯଦି ଆପଣ ମଧ୍ୟ ଏହି କାରଗୁଡ଼ିକୁ କିଣିବା ପାଇଁ ଭାବୁଛନ୍ତି, ତେବେ ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା କେଉଁ କାରର ବିକ୍ରି କେତେ ହ୍ରାସ ପାଇଛି ଏବଂ ଏହା ପଛରେ କ’ଣ କାରଣ ଅଛି।
ମାରୁତି ସୁଜୁକି ଏସ୍-ପ୍ରେସୋର କେବଳ ୭୨୬ ୟୁନିଟ୍ ବିକ୍ରି ହୋଇଥିଲା, ଯେତେବେଳେ ଗତ ବର୍ଷ ସମାନ ସମୟରେ କମ୍ପାନୀ ଏହି କାରର ମୋଟ ୨୪୭୬ ୟୁନିଟ୍ ବିକ୍ରି କରିଥିଲା। ଏବେ ଏଥର କମ୍ପାନୀ ୧୭୫୦ ୟୁନିଟ୍ କମ୍ ବିକ୍ରି କରିପାରିଛି, ଯାହା ଫଳରେ ବିକ୍ରୟରେ ୭୦.୬୮% କ୍ଷତି ହୋଇଛି। ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ମାରୁତିର ସେଡାନ୍ ସିଆଜ୍ର ବିକ୍ରୟ ମଧ୍ୟ ବହୁତ ନିରାଶ କରିଥିଲା। ଗତ ମାସରେ କମ୍ପାନୀ ଏହି କାରର ମୋଟ ୩୨୧ ୟୁନିଟ୍ ବିକ୍ରି କରିଥିଲା। ଯେତେବେଳେ ଗତ ବର୍ଷ ସମାନ ସମୟରେ କମ୍ପାନୀ ୮୬୭ ୟୁନିଟ୍ ବିକ୍ରି କରିଥିଲା, ଯାହା ଯୋଗୁଁ ଏଥର କମ୍ପାନୀ ୫୬% କମ୍ ୟୁନିଟ୍ ବିକ୍ରି କରିପାରିଛି। ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଗତ ମାସରେ ସେଲେରିଓର ୧୪୭୪ ୟୁନିଟ୍ ବିକ୍ରି ହୋଇଥିଲା। ଯେତେବେଳେ ଗତ ବର୍ଷ ଏପ୍ରିଲ ମାସରେ କମ୍ପାନୀ ଏହି କାରର ୩୨୨୦ ୟୁନିଟ୍ ବିକ୍ରି କରିଥିଲା। ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ଏଥର ଏହି କାରର ୧୭୪୬ ୟୁନିଟ୍ କମ୍ ବିକ୍ରି ହୋଇଛି ଏବଂ ବିକ୍ରୟରେ ୫୪% ହ୍ରାସ ଘଟିଛି।
ବିଶେଷଜ୍ଞମାନେ ବିଶ୍ୱାସ କରନ୍ତି ଯେ ମୂଲ୍ୟରେ ନିରନ୍ତର ବୃଦ୍ଧି ଯୋଗୁଁ ଗ୍ରାହକମାନେ ଏହି କାରଗୁଡ଼ିକଠାରୁ ନିଜକୁ ଦୂରେଇ ରଖିଛନ୍ତି। ବଜେଟ୍ କ୍ଷେତ୍ରକୁ ଲକ୍ଷ୍ୟ କରି ସେଲେରିଓ ଏବଂ ଏସ୍-ପ୍ରେସୋ ଲଞ୍ଚ କରାଯାଇଥିଲା। ପ୍ରାରମ୍ଭରେ ଏହି କାରଗୁଡ଼ିକର ବିକ୍ରି ବହୁତ ଭଲ ଥିଲା କିନ୍ତୁ ପରେ ଯେତେବେଳେ ଏହି କାରଗୁଡ଼ିକର ଫେସଲିଫ୍ଟ ମଡେଲ ବଜାରକୁ ଆସିଲା ନାହିଁ ଏବଂ ମୂଲ୍ୟ ନିରନ୍ତର ବୃଦ୍ଧି ପାଇବା ଆରମ୍ଭ କଲା, ଏହାର ପ୍ରଭାବ ଏହି କାରଗୁଡ଼ିକର ବିକ୍ରି ଉପରେ ମଧ୍ୟ ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଥିଲା। ଏବେ ଦେଖିବାକୁ ବାକି ରହିଲା ଯେ ମାରୁତି ସୁଜୁକି ଏହି କାରଗୁଡ଼ିକର ବିକ୍ରୟ ବୃଦ୍ଧି କରିବା ପାଇଁ କିଛି କରିବ ନା ସେମାନଙ୍କର ଉତ୍ପାଦନ ବନ୍ଦ କରିବ।