ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ପ୍ରାୟତଃ ଲୋକମାନେ କିଛି ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ କାମ ସମାପ୍ତ କରିବା ପାଇଁ କିମ୍ବା କମ୍ ସମୟ ମଧ୍ୟରେ ଗୋଟିଏ ସ୍ଥାନରୁ ଅନ୍ୟ ସ୍ଥାନକୁ ଯାତ୍ରା କରିବା ପାଇଁ ବିମାନ ଯାତ୍ରା କରନ୍ତି। ଏପରି ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତି ହେଉଛନ୍ତି ଚୟନ ଗର୍ଗ, ଯାହାଙ୍କୁ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ବ୍ୟବସାୟିକ ବୈଠକ ପାଇଁ ଜୟପୁରରୁ ମୁମ୍ବାଇ ଯିବାକୁ ପଡିଥିଲା। ସେ ସକାଳ ୪.୪୦ରେ ବିମାନବନ୍ଦରରେ ପହଞ୍ଚିଥିଲେ। ସୁରକ୍ଷା ଯାଞ୍ଚ ମଧ୍ୟ ସକାଳ ୫.୧୦ ରେ କରାଯାଇଥିଲା। ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସବୁକିଛି ଠିକ୍ ଥିଲା। ଏହି ସମୟରେ ଜଣେ ଇଣ୍ଡିଗୋ କର୍ମଚାରୀ ସୂଚନା ଦେଇଥିଲେ ଯେ ୧୦-୧୫ ମିନିଟ୍ ମଧ୍ୟରେ ବୋର୍ଡିଂ ଆରମ୍ଭ ହେବ। ଏହା ଶୁଣି ଚୟନ କିଛି ସମୟ ପାଇଁ ଶୌଚାଳୟକୁ ଯାଇଥିଲେ। ୧୨ ମିନିଟ୍ ପରେ ଫେରିବା ପରେ ସେ ଜାଣିବାକୁ ପାଇଲେ ଯେ ବୋର୍ଡିଂ ବନ୍ଦ ହୋଇଯାଇଛି ଏବଂ ବିମାନ ଚାଲିଯାଇଛି। ଚୟନ ବହୁତ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହୋଇଗଲେ କାରଣ ମୁମ୍ବାଇ ଯାଉଥିବା ବିମାନ ପାଇଁ କୌଣସି ଘୋଷଣା ହୋଇନଥିଲା ଏବଂ ତାଙ୍କୁ କୌଣସି ଫୋନ୍ ମଧ୍ୟ ଆସିନଥିଲା। ଏ ବିଷୟରେ ସ୍ପଷ୍ଟୀକରଣ ଦେଇ କର୍ମଚାରୀମାନେ କହିଥିଲେ ଯେ ଜୟପୁର ବିମାନବନ୍ଦର ଏକ 'ନୀରବ ବିମାନବନ୍ଦର'। ଅର୍ଥାତ୍, ସେଠାରେ ବିମାନ ପାଇଁ ଘୋଷଣା କରାଯାଏ ନାହିଁ। ଏହା ଉପରେ ଚୟନ କହିଛନ୍ତି ଯେ ସେ ଡେରାଡୁନ ଯାଉଥିବା ବିମାନ ପାଇଁ ଘୋଷଣା ଶୁଣିଛନ୍ତି।
ଚୟନଙ୍କ ପାଇଁ ମୁମ୍ବାଇ ଯିବା ବହୁତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଥିଲା। ସେ ଏୟାରଲାଇନ୍ସ କର୍ମଚାରୀଙ୍କୁ ହାତ ଯୋଡି ଅନୁରୋଧ କଲେ, ତାଙ୍କ ପରିସ୍ଥିତି ବୁଝାଇଲେ। କିନ୍ତୁ ତାଙ୍କୁ କୌଣସି ସାହାଯ୍ୟ ମିଳିଲା ନାହିଁ। ତାଙ୍କୁ ଆଉ ଏକ ବିମାନ ଯାତ୍ରାର ପ୍ରସ୍ତାବ ଦିଆଗଲା ନାହିଁ, ତାଙ୍କୁ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ ଦିଆଗଲା ନାହିଁ, କିମ୍ବା କୌଣସି ସହାନୁଭୂତି ଦେଖାଗଲା ନାହିଁ। ଏନେଇ ଚୟନ ଲିଙ୍କଡିନ୍ରେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଇଣ୍ଡିଗୋର ଏହି ଅବହେଳା ଯୋଗୁଁ ସେ ତାଙ୍କର ଜଣେ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ହରାଇଲେ ଏବଂ ୨.୬୫ ଲକ୍ଷ ଟଙ୍କାର କ୍ଷତି ସହିଲେ।
ଏହା ଉପରେ ଚୟନ ମଧ୍ୟ ଇଣ୍ଡିଗୋ ଉପରେ ବର୍ଷିଥିଲେ । ସେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଏଠାରେ ପ୍ରସଙ୍ଗ କେବଳ ଏକ ବିମାନ ଫେଲ ହେବା ବିଷୟରେ ନୁହେଁ, ବରଂ ଏହା ଦାୟିତ୍ୱ ଏବଂ ମାନବିକତା ସହ ମଧ୍ୟ ଜଡିତ । ଚୟନ ଏହା ମଧ୍ୟ ଲେଖିଛନ୍ତି, "ଏହା କ'ଣ ଭାରତର ନମ୍ବର ୱାନ୍ ଏୟାରଲାଇନ୍ସର ଗ୍ରାହକ ସେବା ମଡେଲ୍? ଆମେ ଗ୍ରାହକ ଅଭିଜ୍ଞତା ଏବଂ ସେବା ଉତ୍କର୍ଷତା ବିଷୟରେ ବଡ଼ କଥା କହୁ, କିନ୍ତୁ ଯେତେବେଳେ ଏହା ପ୍ରକୃତରେ ଆବଶ୍ୟକ ହୁଏ, କେହି ଦେଖାଯାଆନ୍ତି ନାହିଁ।" ଚୟନଙ୍କ ଏହି ପୋଷ୍ଟ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆରେ ଭାଇରାଲ ହେଉଛି ଏବଂ ଏହା ଉପରେ ଅନେକ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ଆସୁଛି।