ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ସମୟ ସହ ଗାଡ଼ିଗୁଡ଼ିକର ଟେକ୍ନୋଲୋଜିରେ ମଧ୍ୟ ବହୁତ ପରିବର୍ତ୍ତନ ହୋଇଛି | ପୁରୁଣା ବାଇକ୍ ଏବଂ ସ୍କୁଟର ଅପେକ୍ଷା ଆଜିର ବାଇକ୍ ଏବଂ ସ୍କୁଟର ଅଧିକ ଦକ୍ଷ | ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ମନେ ଥିବ, ପୂର୍ବରୁ ସ୍କୁଟରଗୁଡିକ ପଛରେ ଷ୍ଟେପିନ ଟାୟାର ବ୍ୟବହାର କରାଯାଉଥିଲା, ଯାହା ପଙ୍କଚର କ୍ଷେତ୍ରରେ ବ୍ୟବହୃତ ହେଉଥିଲା | ଏହି ଅତିରିକ୍ତ ଟାୟାର ଦିଆଯାଇଥିଲା ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଯଦି ସ୍କୁଟରଟି ପଙ୍କଚର ହୋଇଯାଏ, ଚାଳକ ଏହାକୁ ବଦଳାଇ ପାରିବ | କିନ୍ତୁ ଆଜିର ସ୍କୁଟରରେ ଏହି ଷ୍ଟେପିନ ଟାୟାର ବନ୍ଦ ହୋଇଯାଇଛି | ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା ଏହାର କାରଣ କ’ଣ?
ଟ୍ୟୁବଲେସ୍ ଟାୟାରର ବ୍ୟବହାର: ଅଧିକାଂଶ ସ୍କୁଟରରେ ଆଜିକାଲି ଟ୍ୟୁବଲେସ୍ ଟାୟାର ବ୍ୟବହାର କରାଯାଉଛି | ଯାହା ପଙ୍କଚର ହେଲେ ବି ତୁରନ୍ତ ପବନ ବାହାରିଯାଏ ନାହିଁ, ଯାହାଦ୍ୱାରା ସ୍କୁଟର ଆରୋହୀଙ୍କୁ ନିକଟ ଟାୟାର ମରାମତି ଦୋକାନରେ ପହଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ସମୟ ଦେଇଥାଏ |
ଡିଜାଇନ୍ ଏବଂ ସ୍ଥାନର ଅଭାବ: ଆଧୁନିକ ସ୍କୁଟରଗୁଡିକର ଡିଜାଇନ୍ କମ୍ପାକ୍ଟ ହୋଇଯାଉଛି ଏବଂ ଷ୍ଟେପିନ ରଖିବା ପାଇଁ ଅତିରିକ୍ତ ସ୍ଥାନ ନାହିଁ | ସ୍କୁଟରରେ ଅଣ୍ଡର ସିଟ୍ ଷ୍ଟୋରେଜ୍ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟଗୁଡିକର ଚାହିଦା ବଢ଼ୁଥିବାରୁ ନିର୍ମାତାମାନେ ଷ୍ଟେପିନ ପାଇଁ ସ୍ଥାନ ଦେଉନାହାନ୍ତି |
ଓଜନ ହ୍ରାସ ଏବଂ ମାଇଲେଜ୍: ଷ୍ଟେପିନ ଦ୍ୱାରା ସ୍କୁଟରର ଓଜନ ପ୍ରାୟ ୫-୬ କିଲୋଗ୍ରାମ ବଢିଯାଏ | ଏହା ସ୍କୁଟରର ମାଇଲେଜ୍ ହ୍ରାସ କରେ | ଆଜିକାଲି ନୂତନ ସ୍କୁଟରଗୁଡ଼ିକ ହାଲୁକା, ତେଣୁ ସେମାନେ ଅଧିକ ମାଇଲେଜ୍ ଦିଅନ୍ତି |
ପଙ୍କଚର ମରାମତିର ସହଜତା: ବର୍ତ୍ତମାନ ଅଧିକାଂଶ ସ୍ଥାନରେ ପଙ୍କଚର ମରାମତି ଦୋକାନଗୁଡ଼ିକ ସହଜରେ ଉପଲବ୍ଧ | ତେଣୁ ଷ୍ଟେପିନର ଆବଶ୍ୟକତା ନାହିଁ | ଲୋକମାନେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଟାୟାର ବଦଳାଇବା ଅପେକ୍ଷା ପଙ୍କଚରଗୁଡିକ ସହଜରେ ମରାମତି କରିପାରିବେ |
ବୈଷୟିକ ଉନ୍ନତି: ବାରମ୍ବାର ଟାୟାର ବଦଳାଇବା କିମ୍ବା ମରାମତିର ଆବଶ୍ୟକତା ହ୍ରାସ କରି ପୁରୁଣା ସ୍କୁଟରରେ ମିଳୁଥିବା ତୁଳନାରେ ଆଜିର ଟାୟାର ଅଧିକ ସମୟ ଚାଲିଥାଏ |