ମୁମ୍ବାଇ: ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆର ମୁଖ୍ୟ କାର୍ଯ୍ୟନିର୍ବାହୀ ଅଧିକାରୀ (ସିଇଓ) ଏବଂ ପରିଚାଳନା ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ କ୍ୟାମ୍ପବେଲ ୱିଲସନ ଗୁରୁବାର କହିଛନ୍ତି ଯେ ଦୁର୍ଘଟଣାଗ୍ରସ୍ତ ବୋଇଂ ୭୮୭-୮ ଡ୍ରିମଲାଇନରର ଭଲ ଭାବରେ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ କରାଯାଇଥିଲା। ସେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଏହି ବିମାନର ଶେଷ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଯାଞ୍ଚ ଜୁନ୍ ୨୦୨୩ରେ କରାଯାଇଥିଲା ଏବଂ ଏହାର ପରବର୍ତ୍ତୀ ଯାଞ୍ଚ ଡିସେମ୍ବର ୨୦୨୫ରେ କରାଯିବାର ଥିଲା। ଏହାର ଡାହାଣ ଇଞ୍ଜିନ୍ ମାର୍ଚ୍ଚ ୨୦୨୫ରେ ମରାମତି କରାଯାଇଥିଲା ଏବଂ ବାମ ଇଞ୍ଜିନ୍ ଏପ୍ରିଲ ୨୦୨୫ରେ ଯାଞ୍ଚ କରାଯାଇଥିଲା। ଉଡ଼ାଣ ପୂର୍ବରୁ ବିମାନ ଏବଂ ଇଞ୍ଜିନ୍ ଉଭୟ ନିୟମିତ ଭାବରେ ଯାଞ୍ଚ କରାଯାଇଥିଲା ଏବଂ କୌଣସି ସମସ୍ୟା ଚିହ୍ନଟ ହୋଇନଥିଲା।"
ୱିଲସନ କହିଛନ୍ତି ଯେ ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ଏବଂ ସମଗ୍ର ବିମାନ ଶିଳ୍ପ ଏହି ଦୁର୍ଘଟଣାର କାରଣ ନିର୍ଣ୍ଣୟ କରିବା ପାଇଁ ସରକାରୀ ତଦନ୍ତ ରିପୋର୍ଟକୁ ଅପେକ୍ଷା କରିଛି। ସେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସ ବୃଦ୍ଧି କରିବା ପାଇଁ ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ଏହାର ବୋଇଂ ୭୮୭ ଏବଂ ୭୭୭ ଫ୍ଲିଟରେ ପ୍ରାକ-ଉଡ଼ାଣ ସୁରକ୍ଷା ଯାଞ୍ଚକୁ ଆହୁରି ବୃଦ୍ଧି କରୁଛି।
ୱିଲସନ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଏହି ଅତିରିକ୍ତ ଯାଞ୍ଚରେ ଲାଗୁଥିବା ସମୟ ଏବଂ ବିମାନ ପରିଚାଳନା ଉପରେ ସମ୍ଭାବ୍ୟ ପ୍ରଭାବକୁ ବିଚାରକୁ ନେଇ, ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ଜୁନ୍ ୨୦ରୁ ଜୁଲାଇ ମଧ୍ୟଭାଗ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବଡ଼ ବିମାନ ସହିତ ଏହାର ଅନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ଉଡାଣକୁ ପ୍ରାୟ ୧୫ ପ୍ରତିଶତ ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେଇଛି।
Follow Us