ଉବେର ଓ ଓଲାକୁ ନୋଟିସ ପଠାଇଲେ କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର, ଫୋନ ବଦଳିଲେ କାହିଁକି ବଦଳୁଛି ମୂଲ୍ୟ?

ଅନଲାଇନରେ ଟ୍ୟାକ୍ସି ସେବା ଯୋଗାଉଥିବା ଦୁଇ ପ୍ରମୁଖ କମ୍ପାନୀକୁ ନୋଟିସ ପଠାଇଲେ କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର | କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର ଏକ ନୋଟିସ ପଠାଇ ଓଲା ଏବଂ ଉବେରକୁ ଜବାବ ମାଗିଛନ୍ତି। କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର ପଚାରିଛନ୍ତି ଯେ ବିଭିନ୍ନ ଫୋନ୍ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଭଡ଼ା କାହିଁକି ଦେଖାଯାଉଛି?

ମହିଳା ଯାତ୍ରୀଙ୍କୁ ଗାଡ଼ିରେ ବସାଇ ଉବେର ଚାଳକ କଲେ ଆପତ୍ତିଜନକ କାର୍ଯ୍ୟ, ଅଧା ବାଟରେ ଗାଡ଼ିରୁ ଓହ୍ଲାଇ ପଡ଼ିଲେ ଯାତ୍ରୀ

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଅନଲାଇନରେ ଟ୍ୟାକ୍ସି ସେବା ଯୋଗାଉଥିବା ଦୁଇ ପ୍ରମୁଖ କମ୍ପାନୀକୁ ନୋଟିସ ପଠାଇଲେ କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର | କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର ଏକ ନୋଟିସ ପଠାଇ ଓଲା ଏବଂ ଉବେରକୁ ଜବାବ ମାଗିଛନ୍ତି। କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର ପଚାରିଛନ୍ତି ଯେ ବିଭିନ୍ନ ଫୋନ୍ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଭଡ଼ା କାହିଁକି ଦେଖାଯାଉଛି? କେନ୍ଦ୍ରମନ୍ତ୍ରୀ ପ୍ରହଲ୍ଲାଦ ଯୋଶୀ ଏକ୍ସରେ ପୋଷ୍ଟ କରି ଏହି ସୂଚନା ଦେଇଛନ୍ତି।

ସମ୍ବାଦ ସରବରାହ ସଂସ୍ଥା ପିଟିଆଇର ଏକ ରିପୋର୍ଟ ଅନୁଯାୟୀ, ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟାପାର ମନ୍ତ୍ରୀ ପ୍ରହଲାଦ ଯୋଶୀ ଗୁରୁବାର କହିଛନ୍ତି ଯେ ଉପଭୋକ୍ତା ସୁରକ୍ଷା ପ୍ରାଧିକରଣ (ସିସିପିଏ) କ୍ୟାବ୍ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀ ଓଲା ଏବଂ ଉବେରକୁ ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ମୋବାଇଲ୍ ସିଷ୍ଟମ୍ ଆଣ୍ଡ୍ରଏଡ୍ କିମ୍ବା ଆଇଓଏସ ପରିଚାଳନା ଆଧାରରେ ସମାନ ସେବା ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ କହିଛି। । ସ୍ଥାନ ଗୋଟିଏ ଥିଲେ ବି ଭିନ୍ନ ମୂଲ୍ୟ ଧାର୍ଯ୍ୟ କରାଯାଇଥିବା ଅଭିଯୋଗରେ କମ୍ପାନୀକୁ ନୋଟିସ୍ ଜାରି କରାଯାଇଛି। ଯୋଶୀ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଲେଖିଛନ୍ତି, "ସିସିପିଏ ମାଧ୍ୟମରେ ପ୍ରମୁଖ କ୍ୟାବ୍ ଡ୍ରାଇଭର ଓଲା ଏବଂ ଉବେରକୁ ଏକ ନୋଟିସ ଜାରି କରାଯାଇଛି, ଯେଉଁଥିରେ ସେମାନଙ୍କୁ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ମୋବାଇଲ୍ ଫୋନ୍ (ଆଇଫୋନ୍ ଏବଂ ଆଣ୍ଡ୍ରଏଡ୍) ମାଧ୍ୟମରେ ଗୋଟିଏ ସ୍ଥାନ ବୁକିଂ ପାଇଁ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଭଡା କାହିଁକି ନିଆଯାଉଛି ସେନେଇ ସ୍ପଷ୍ଟୀକରଣ ମଗାଯାଇଛି।

ଗତ ମାସରେ, କେନ୍ଦ୍ର ମନ୍ତ୍ରୀ ପ୍ରହଲ୍ଲାଦ ଯୋଶୀ କହିଥିଲେ ଯେ ଗ୍ରାହକ ଶୋଷଣ ପ୍ରତି ଶୂନ୍ୟ ସହନଶୀଳତା ରହିବ ଏବଂ ସିସିପିଏକୁ ଏହି ଅଭିଯୋଗଗୁଡ଼ିକର ପୁଙ୍ଖାନୁପୁଙ୍ଖ ତଦନ୍ତ କରିବାକୁ କହିଥିଲେ। ସେ ଏପରି କାର୍ଯ୍ୟକଳାପକୁ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଅଧିକାରର ଉଲ୍ଲଂଘନ ବୋଲି ବର୍ଣ୍ଣନା କରିଥିଲେ। ଡିସେମ୍ବର ୨୦୨୪ରେ ଏହି ଘଟଣାଟି ସାମ୍ନାକୁ ଆସିଥିଲା ​​ଯେତେବେଳେ ଜଣେ ୟୁଜର ଉବେର ଆପରେ ଦୁଇଟି ଫୋନର ଏକ ଫଟୋ ସେୟାର କରିଥିଲେ ଯାହା ଏକ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସ୍ଥାନ ପାଇଁ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଭଡା ଦର୍ଶାଉଥିଲା।

ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ପ୍ରବନ୍ଧଗୁଡ଼ିକ
Here are a few more articles:
ପରବର୍ତ୍ତୀ ପ୍ରବନ୍ଧ ପ Read ଼ନ୍ତୁ
Subscribe